Regulamin konta klienta
REGULAMIN KONTA KLIENTA
Data ostatniej aktualizacji: 8 kwietnia 2025 r.
Regulamin określa zasady zakładania, korzystania i usuwania Konta klienta w sklepie internetowym xi-mi.pl, prowadzonym przez RENATĘ KAŹMIERCZAK pod firmą MIUIservice - Renata Kaźmierczak, NIP: 5732310151, REGON: 369401902, z siedzibą przy ul. św. Rocha 151A, 42-202 Częstochowa.
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Postanowienia końcowe
§ 1 DEFINICJE
Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Usługobiorca – każdy podmiot korzystający lub zamierzający korzystać z Konta.
Usługobiorca uprzywilejowany – Konsument lub osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą zawierająca umowę niezwiązaną z jej zawodowym charakterem.
Konto – bezpłatna funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca Usługobiorcy dostęp do dodatkowych opcji, takich jak historia zamówień czy edycja danych.
Usługodawca – RENATA KAŹMIERCZAK, MIUIservice, NIP 5732310151, REGON 369401902.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.xi-mi.pl.
§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ
Adres: ul. św. Rocha 151A, 42-202 Częstochowa
E-mail: sklep@xi-mi.pl
Telefon/SMS: +48 504 930 930 lub +48 604 830 830
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
Do założenia i korzystania z Konta wymagane są:
aktywne konto e-mail,
urządzenie z dostępem do Internetu,
przeglądarka internetowa z obsługą JavaScript i cookies.
§ 4 KONTO
Założenie Konta jest dobrowolne i bezpłatne.
Konto umożliwia m.in.:
przeglądanie historii zamówień,
śledzenie statusu zamówienia,
edycję danych Usługobiorcy.
Konto zakłada się poprzez formularz rejestracyjny dostępny w Sklepie.
Z chwilą aktywacji Konta zawierana jest umowa o świadczenie usługi na czas nieoznaczony.
Usługobiorca może w każdej chwili zrezygnować z Konta, wysyłając wiadomość e-mail na sklep@xi-mi.pl.
Konto zostanie usunięte niezwłocznie po otrzymaniu rezygnacji.
§ 5 REKLAMACJE
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy zgłaszać na adres e-mail: sklep@xi-mi.pl.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji: Konsument może skorzystać z:
mediacji (https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php),
sądów polubownych (https://uokik.gov.pl/stale_sady_polubowne.php),
miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów,
platformy ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr).
§ 6 DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
Dane przetwarzane są w celu świadczenia usług związanych z Kontem – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO.
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z Konta.
Usługobiorcy przysługuje prawo do:
dostępu do danych,
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
przenoszenia danych,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
złożenia skargi do Prezesa UODO.
Dane będą przechowywane do momentu:
usunięcia Konta,
wygaśnięcia roszczeń lub przyjęcia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
§ 7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Usługobiorca nie może dostarczać treści bezprawnych.
Regulamin dostępny jest w języku polskim.
Usługodawca może zmienić Regulamin w przypadku:
zmiany przepisów prawa,
zmiany funkcjonalności Konta,
poprawy bezpieczeństwa usługi.
O zmianie Regulaminu Usługobiorca zostanie poinformowany co najmniej 7 dni przed jej wejściem w życie.
Brak akceptacji zmian skutkuje rozwiązaniem umowy z dniem ich wejścia w życie.
Brak sprzeciwu oznacza akceptację zmian.
W przypadku sporów z Usługobiorcą niebędącym uprzywilejowanym, właściwy będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
Przejdź do strony głównej








