wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Zasady zwrotu
Kontakt
  • MIUIservice Renata Kaźmierczak
    ul. Rocha 151a
    42-202 Częstochowa
    NIP: 5732310151

  • E-mail:sklep@xi-mi.pl
  • Telefon+48 516 810 250
  • Godziny działania sklepucodziennie 9.00 - 16.00

Zasady zwrotu

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie objęte są 3, 6. 12 lub 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Czas obowiązywania gwarancji oznaczony wyszczególniony w opisie produktu

Serwis realizowany jest w pełni w Polsce w terminie nie dłuższym niż 21 dni roboczych*. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lub innych uszkodzeń wynikających z czynników zewnętrznych, gwarancja jest anulowana. W przypadku akcesoriów oraz baterii gwarancja udzielana jest na maksymalny okres 6 miesięcy.

Kupujący zobowiązany jest dostarczyć do serwisu sprzęt na własny koszt. Koszt powrotu sprzętu do kupującego jest w pełni pokrywany przez Gwaranta.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji. W przypadku telefonów konieczne jest również zachowanie karty gwarancyjnej.

*Okres serwisowania może zostać wydłużony do maksymalnie 45 dni roboczych w przypadku, kiedy na miejscu nie będzie dostępnych części niezbędnych do naprawy.

Reklamacje

Przy odbiorze przesyłki zawsze sprawdź jej stan oraz zawartość. W przypadku niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody z kurierem, który będzie potrzeby przy reklamacji. 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@xi-mi.pl lub telefonicznie: +48 516 810 250. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Informujemy iż Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości przedmiotu korzystając z niego w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Adres do zwrotów:
MIUIservice
ul. Rocha 151a
42-202 Częstochowa
tel. 516 810 250

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Oświadczenie do wypełnienia dostępne: TUTAJ.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl